Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben, kimseyi küçük düşürmüyorum kendi kendilerini küçük düşürüyorlar yoksa kimsenin şahsına lafım yok aslında ama anlayana
Bu ne nefret kusmaktır be
Tamam en iyisi sizsiniz sizden iyisi yok yapay zeka falan da boş iş arkadaş dimi?
Buraya uzun uzun yazmak anlatmak isterdim de pek dil dökmeye gerek görmedim.