Uzun süre kafa patlattığım olay abisi ciddi ilaçlar kullanıyor katil ve ölümlü kazaya karışan bunu atlatamayan insanlara verilen tipte ilaçlar.
abisinin otobüsle geldim demesindeki süreler uyuşmuyor
ailenin böyle bir olay üstüne birleşmek yerine boşanması ayrı ilginç
Kiralık ev tutulmuş ve abi için tutulduğunu söylüyor anne üniversitedeki çocuk için aile evi varken neden aynı yerde ev tutulsun
taciz,hırsızlık bulgusu yok ancak böyle yapmacık bir izlenim verilmeye çalışılmış
Çıktıkları tv kanallarında yayınlanan bölümleri mahkeme kararı ile kaldırdı aile bu ilginç bir karar çünkü olay çözülsün isteyip başvurulan programın kayıtlarının dijitalde yayınlanması neden sorun olsun
ve kafama takılan son konu çağla hiç bağırmıyor kapıda gördüğü kişi yabancı olsaydı tepki verir yada eve girdiğinde ilk refleks bağırırdı.
bu gibi onlarca detay var çözümlenmesini çok isterim ve neden yapıldığını merak ediyorum.