Selam olsun,
2000 yılında işlenen bu cinayetle ilgili son zamanlarda ilginç gelişmeler yaşanıyor.
Bilenler bilir o dönem çocuk olan bizlerin travmasıdır.
Baro avukatları dahil birçok kişi hala aktif şekilde davaya sahip çıkma ve sonlandırma gayretinde.
Cimer başvuruları yapılıyor, şüpheliler bulunuyor.
26 yıl sonra bugün bile emekli emniyet müdürleri olsun, baro olsun, avukatlar ve yayıncılar olsun bu olayın peşinden koşturuyor.
Konu hakkında bilgisi olan takipte olan arkadaşlar var mı merak ettim.
Konuyu ilk defa inceledim. Babanın yaptığından şüphe duydum. Sanki yine görmemesi gereken bir şey gördüğü, olayın saptırılması için çamaşırlarının falan çıkartıldığını düşünüyorum. Binaya dışarıdan giren olmadığına göre komşu. Babası ve komşusu arasında bir şey olabileceğinden, babanın evde Çağla'nın olduğundan habersiz olabileceğinden şüphelendim. Tamamen kuruntu. Çok iğrenç bir ülkedeyiz.