Selam olsun,

2000 yılında işlenen bu cinayetle ilgili son zamanlarda ilginç gelişmeler yaşanıyor.
Bilenler bilir o dönem çocuk olan bizlerin travmasıdır.
Baro avukatları dahil birçok kişi hala aktif şekilde davaya sahip çıkma ve sonlandırma gayretinde.
Cimer başvuruları yapılıyor, şüpheliler bulunuyor.
26 yıl sonra bugün bile emekli emniyet müdürleri olsun, baro olsun, avukatlar ve yayıncılar olsun bu olayın peşinden koşturuyor.

Konu hakkında bilgisi olan takipte olan arkadaşlar var mı merak ettim.