Merakla ve hayretle gelişmeleri izliyorum, kanıya vardığım bir durum olarak, bana kalırsa yazılım odaklı ciddi iş çıkartabilir modellemeler çağımızın altın çağını başlatacaktır. Muazzam bir şey olacak..
Ben bu kadar hızlı gelişebilen bir sistemin yine hızlı evrileceği kanısındayım.