Hayır hocam düşürüyorsun. 1-2 gündür cevaplarını görüyorum üstten millete bakıyorsun. Cevapların çok kibirli sanki her konuda bilgiliymişsin gibi. Ayıp denen birşey var yapma
Cursor pro almayı düşünürseniz beraber alabiliriz hocam. Bana gpt temada daha iyi geldi bilemiyorum.
Claude temada çok daha iyi sonuçlar verir. Ancak bir referans vermeniz gerekli. Bana şöylesinden güzel tema yap derseniz tam olarak beceremiyor. Resimler ile desteklerseniz, varsa benzemesini istediğiniz bir örnek html sayfası bulursanız harikalar yaratır.
Claude 3.7 Sonnet ile tasarım yapıldı;