gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
588 yıl ile yargılanıyorum 575 TL için. 49 dosya 12 ila 16 yıl arası ağır ceza da yargılanıyorum. Süreç baya problem, dekont kabul etmiyorlar fatura şart. Fatura yoksa suçlu olarak bakıyorlar. R10 dan ticaret yaptığını ispatlaman gerekiyor gayet net.
R10 yurt dışı olarak görünüyor adli kanallarda o yüzden yazışma yapmıyor devlet direkt potansiyel suçlu olarak hazırlanıyor iddaname.
Hocam tek seferde gelen 575 TL için nasıl 49 dosya açıldı ve 588 yılla yargılanıyorsunuz onu anlayamadım? Biri 49 farklı kişiyi dolandırmış ve dosyaları birleşmiş de sizi de suç ortağı olarak mı eklediler?