Merhabalar.

Öncelikle geçmiş olsun. Öncelikle şu durumdan bahsetmek gerekiyor.
Bir şeye basit denilebilmesi için kabaca o alanda zor olanının da bilinmesi
gerekir. Yani basit tabirini kullanmak için konunun; zorunu, kolayını,
basitini, karmaşığı bilmeniz gerekir.

Basit sorularınızı benim mesajımı alıntılayıp sorabilirsiniz. Buradan
cevaplayabilirim.

Eğer istiyorsanız profesyonel olarak da yardımcı olabiliriz. Profilimdeki
numaradan bize ulaşabilirsiniz.

İyi forumlar