Bu yüzden sitemde sanal post kullanmıyorum ve uzun süredir kolay kolay kimseden de ibanla ödeme dahi almıyorum en fazla kripto o da sıcak cüzdan vs farklı yerleden.Hatta sitemi ful inglizceye çevirecem trden çekilecem artık hesap satış sıkıntı .
Sanırım @AYJANS; ın benzer birşey gelmişti başına .Yanlış hatırlamıyorsam ama bu konumuydu tam bilmiyorum ama benzer birşeydi sanırım bir konusunu görmüştüm.
Geçmiş olsun bu arada .Umarım birşey çıkmaz.