300 TL'yi bir iş karşılığı mı aldınız, karşılıksız mı aldınız? Eğer bir iş karşılığı vb. aldıysanız, fatura kestiyseniz kanıt olarak gösterebilirsiniz. Değilse, iş yaptığınızı kanıtlayabilirseniz yine bir şey olmaz sanırım.