OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alsbkfmalkmsd reklamın böylesi

hocam bide çimleri niye biçtiniz güzelmiş öyle
Hocam çok uzun ilk hali. Çok uzamadan kesmek daha iyi oldu 😇. Boşluk kalan yerler kötü duruyor onu diyorsun heralde sonrakş halinde. Oralara çim tohumu atacağım 🙂