izek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben faturasıza çevirdim hocam zaten bir faturam çıktı birde o çıkarsa incir ağacı dikeriz artık
Büyük ihtimalle çıkacak hocam, ara ara borç sorgulama ekranından kontrol edin hat devir aldıktan sonra hem eski sahibi üzerinden hem de kendiniz üzerinden borç sorgulayın sonra faiz işlemesin.

https://onlineislemler.turktelekom.c...orgulama/mobil