izek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın bitiyordu hocam bugün geçtim artık faturasıza cayma bedeli yok işte fatura + hat devir ücreti olacak umarım faturayı da hemen istemiyorlardır ) Hattı da başa operatöre taşıcam sonra
fatura kesim tarihinde ödemesi olur sanırım hocam