haklısınız hocam 865₺ falandı ücreti faturalı iseniz cayma ücreti felan çıkabiliyor
yarın bitiyordu hocam bugün geçtim artık faturasıza cayma bedeli yok işte fatura + hat devir ücreti olacak umarım faturayı da hemen istemiyorlardır

) Hattı da başa operatöre taşıcam sonra