Merhaba, kardeş gibi olduğum bir dostumun youtube kanalı kapandı, 99,3K aboneydi.
Olay şöyle,
1 yıl önce arkadaşın 30K'lık kanalı kapandı, daha sonra yeni kanal ile 100 Bin takipçiye ulaştı.
Marka hesabı, yan bir epostaya bağlıydı. eposta da 4 tane kanal vardı, ana kanal boş sadece içerik izliyordu küçük kardeşi.
Epostaya bağlı olan (içerik izlediğimiz) kanal gitti, bu hesap da (100k kanal) bir gitti ama 1 gün sonra açtık.
....
Bugün ise ani bir mail ile kanal gitti. telif vb. ihtar yoktu sanırım. topluluk kuralları falan bir şeyler dedi. Daha önceden kanalı kapandığı için youtube'dan banlandığını düşünüyoruz.
Çözümü, fikri olan herkesin yanıtını beklerim.
Lütfen yardım edin.
(Ek olarak konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum, telaşlı bir şekilde konu açtım, yetkili arkadaşlardan özür dilerim hatamız varsa.)