wampH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajım bulunsun arayış içindeyim. Ama telefondan giriyorum şuan de özellikleri kisminda kayma çubuğu ihtiyacı oluyor.
Evet o şekilde oluyor yazılar uzun kötü duruyor diğer türlü. İsim gözükmesi yeter mobilden pc den daha sağlıklı görünüm verebilir.