Merhaba edevletten değişimi onaylayacağım ama diğer numarayı gösteriyor.e-Kayıt Başvurusu Onay İşlemleri üzerinden haberleşme ve vodafone seçiyorum ama adıma 2 numara var 2. Numarayı değişeceğim o çıkmıyor ama onaylamam için. Ne yapmalıyım acaba?