6.bölümü izledim. Bu tarz Türk dizilerinde hep aynı şeyler. Küsme, barışma, birlik olma sonra tekrar eskiye dön küs barış birlik yalama oluyor artık. Yenilik yok. Ama dizi güzel izlenir.