h*ck ci hocam onların hepsi bir de kaç yıldır var örnegin kabasakal ben 16 yasında facebook sayfası kasarken vardı hala var r10 ile aynı onların cogunun yası. Düşün ben 30 yaşındayım. Normaldir ama asla başarılı değil daha aldıgım bir üründe sorun yasamadıgım olmadı r10 gönüllülük esaslı oldugu halde onlardan daha iyi düzen saglıyor.