Risk alacağım diyorsunuz, ama param yok diyorsunuz. Neyin riskini alacaksınız ki? Banka soygunu tavsiyesi falan mı gerekiyor anlayamadım.
Risk alacağım yazmıyor alabilirim ama param yok sorunum da bu yazıyor orada, o yüzden onu -risk almayı- geçin demek istiyorum okuyanlara, Türkçe lazım biraz anlamak için. Banka soygunu tavsiyesi mi gerekiyor diyecek kişilere sormuyorum soruyu zaten, fikri olan kişilere soruyorum eğer yoksa laf kalabalığına da gerek yok.