ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Risk alacağım diyorsunuz, ama param yok diyorsunuz. Neyin riskini alacaksınız ki? Banka soygunu tavsiyesi falan mı gerekiyor anlayamadım.
Risk alacağım yazmıyor alabilirim ama param yok sorunum da bu yazıyor orada, o yüzden onu -risk almayı- geçin demek istiyorum okuyanlara, Türkçe lazım biraz anlamak için. Banka soygunu tavsiyesi mi gerekiyor diyecek kişilere sormuyorum soruyu zaten, fikri olan kişilere soruyorum eğer yoksa laf kalabalığına da gerek yok.