Ben iş ve risk almakla ilgili fikir almak için açtım konuyu, bu yazıdan kolay yoldan para kazanmakla ilgili bir çaba anlamanız ilginç, onun haricinde dediğiniz doğru ama muhatabı ben değilim.
Risk alacağım diyorsunuz, ama param yok diyorsunuz. Neyin riskini alacaksınız ki? Banka soygunu tavsiyesi falan mı gerekiyor anlayamadım.