disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıyas yapmamak mümkün değil hocam, bakıyorsun bu adam bu hayatı yaşarken ben nasıl bunu yaşarım diyorsun, bu çocuk bmw'ye binerken ben nasıl otobüse binerim diyorsun, diyorsun işte..
gecmısdeki kendinle kıyasla 3 sene önce nasıldım suan nasılım gibi? ama baskalarıyla kıyaslama yapmak sizi yetersiz hissetirir.. eskiden ailemiz karşı komşu cocuklarıyla kıyaslardı hatırlarsanız bu da hic birimizin hosuna gitmezdi
bende eskiden cok kıyaslardım ama hic bir faydasını görmedim bıraktım..