işçiliğe muhtemelen çok para vermeyeceğim hocam 5-6k gibi bir şey vereceğim.
boya ve fırçalara 6500₺ verdim
Bu durumda makul bir fiyat denebilir kimse kusura bakmasın fakat esnaf işi biraz kime ne kitlersem durumuna dönmüş gibi, geçen aylarda biz boya malzemesi alırken mağaza görevlisi bir oda için 5bin lira fiyat verildiğini söyledi. Fakat bu ücret son derece makul geldi bana şimdiden güle güle kullanın.