Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir Kemalpaşa'da oturuyordum. Bu hafta Bayraklı'ya taşındım. Çıktığım ev 3+1, yaklaşık 120 m2 idi. 2 sene oturduğum için haliyle boya gerekiyordu. Eski ev sahibim 2500 TL'ye boyaları almış. 5 bin TL'de işçilik vererek, 7500 TL'ye boyatmış. Tabii 15-20 bin TL teklif verenler de olmuş. Türkiye'de her şey serbest piyasa. Kim ne tutturursa hesabı gidiyor uzun yıllardır. O yüzden hiçbir ürünün, hiçbir işin sabit bir değeri yok. İyi araştırmak lazım.
Kesinlikle hocam gerçekten fiyatlar aşırı değişken. Malzeme dahil 3500 e yaparım diyen de oldu malzeme hariç 30 bine yaparım diyen de