Benzer bir şekilde bir arkadaşımın annesi fiyat almış kesinlikle verme 15k birlikte sabahtan girer iki günde boyarız dedim. Boyaları aldık çok da güzel oldu. İşin can alıcı tarafı da alınan paraya boya dahil değil boya çok karmaşık bir iş değil az çok elinizden geliyorsa kesinlikle kendiniz yapın.
işçiliğe muhtemelen çok para vermeyeceğim hocam 5-6k gibi bir şey vereceğim.
boya ve fırçalara 6500₺ verdim