Konu
Y Kuşağı - Ahım var :)
23-04-2025, 00:26:36
#7
serhat67
FARKHOSTİNG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaşlandık be
35 yaş şiirini okuduğum zaman daha ilkokuldaydım. Dün gibi hatırlıyorum inan. 35 yaş o zaman bana o kadar büyük gelirdi ki. Şimdi ise 35 yaşındayım. Dante gibi ortasındayım ömrün.