A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90lar ile alakalı bir mesajım vardı.
Post daki alıntı kısmına bakın.

https://www.r10.net/1082809455-post1.html
Konuda 1990 yıllarında açılmış hocam 😅

Ey gidi çılgın bediş ve diğerleri. Acaba geçiş döneminde doğduğumuz için mi bu kadar hızlı geçti zaman ya.