Konu
Y Kuşağı - Ahım var :)
23-04-2025, 00:25:01
#4
serhat67
A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
90lar ile alakalı bir mesajım vardı.
Post daki alıntı kısmına bakın.
https://www.r10.net/1082809455-post1.html
Konuda 1990 yıllarında açılmış hocam 😅
Ey gidi çılgın bediş ve diğerleri. Acaba geçiş döneminde doğduğumuz için mi bu kadar hızlı geçti zaman ya.