Arkadaşımızın konusuna yorum yazdım " 1990 doğumluyum ben ne kuşağıyım" diyede. Tabi ki Y kuşağı olduğumu söyledi. Bu konulara karşı çok merakım olmadığı içinde açıkçası bu zamana kadar da araştırmamıştım.
Neyse, kuşağı öğrendikten sonra hemen chatgpt arkadaşıma sordum. Anlat dedim Y kuşağını. Şey dedi.
"Kasedi de bilirsin Spotify'ı da."
Sonradan düşündüm. Gerçekten de ne garip bir dönemde doğmuşuz. Kalemle kaseti çeviren bizler şimdi yapay zeka ile iç içeyiz.
Atari de goal 3 oyununu da oynadık, fifa 2025'i de.
MSN'de birbirimize titreşim attığımız dönemleri ne ara geçtik biz arkadaş ya.
Geçiş kuşağında olan arkadaşlarıma selam olsun
Var mı unutamadığınız anılarınız. Doluşunda biraz eskiyi yad edelim. Ben başlıyorum. 😅
Hocamızın postundan devam edebilirsiniz
https://www.r10.net/1082809455-post1.html