PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kablo ile arabaya bağlandığım zaman telefonda şöyle bir uyarı verdi.
Dediğiniz gibi sanırım telefon eski olduğundan dolayı, android sürümü de düşük kaldığı için navigasyonu açmıyor. Daha yeni bir telefonla deneyin hocam en azından kablolu mu kablosuz mu destekliyor öğrenirdiniz.