Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiri kaldıramayacaksanız bu tarz konu açmayın hocam. Değerli değil diyenlere saçma sapan üslupla cevap veriyorsunuz, herkesin fikri kendine. Siz fikir almak için açmışsınız, her yoruma saygı duymanız gerekir. Eleştiri konusu bu.
Sizleri iyi anlıyorum kötü eleştiriye de her zaman açığım ama biri gelip tırt yazıyorsa onda art niyet ararım.
Farkındaysanız da değerli değil yazmıyor diğer bir hocamız reg fiyatı anca eder yazmış saygı duydum burda konuyu farklı yere çekmenize gerek yok.