Konu
Bambi Biosalt Yatak kullanan var mı ?
22-04-2025, 17:13:00
#3
NymO
fâni editör.
Ben kullanıyorum 1 yılı geçti. Eşimle birlikte seçtik. Gayet güzel rahat ve sağlam. Ayrıca 2 tane de tuz lambası hediye ettiler 😁