Yukarıdaki arkadaşın multisi gelmiş hoşgelmiş. Domain hakkında yorum yapıyoruz herkes karakterinin ne kadar olduğunu söylese konu uzar.
Eleştiri kaldıramayacaksanız bu tarz konu açmayın hocam. Değerli değil diyenlere saçma sapan üslupla cevap veriyorsunuz, herkesin fikri kendine. Siz fikir almak için açmışsınız, her yoruma saygı duymanız gerekir. Eleştiri konusu bu.