Merhabalar yaklaşık 5 gündür bu hatayı alıyorum. Siteye her girdiğimde "Şu anda sistemlerimizi güncelliyoruz; faturalandırma ve faturalara erişim konusunda geçici gecikmeler yaşayabilirsiniz. Lütfen daha sonra tekrar kontrol edin. Aksaklıktan dolayı özür dileriz. " yazısı yazmakta. Hiçbir üyeliği alamıyorum.