bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gb kapasitesi dolacak olan gmail icin biz çözüm önerisi var mı acaba? Google one öneriliyor ama ücretli.
"Depolama alanı dolduğunda e-posta alımı duracaktır; bu nedenle One fiyatı oldukça uygun olup, başka bir alternatif bulunmamaktadır.