WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan SGK yok bende hocam. Başvurdum şimdi de SGK girisi yapacağım bir işe başlayacağım. Tekrar dilekçe vermek lazım o zaman
SGK varken bağkur başlatmıyorlar hocam ama 1 gün sigortan yatmazsa başlatıyorlarmış.
Şuan istisna dilekçesi verdiyseniz bile bir an önce işe girmeniz lazım sanırım. SGK'lı olarak görünmeniz gerekiyor başvuru sürecinde ben öyle biliyorum