Yaş kısıtlaması olmaksınız tam zamanlı SGK 'lı çalışan birisi ise bağkur çıkmıyor zaten, bazen sistem hatası oluyor bağkur çıkıyor o zaman gidip benim SGK 'lı çalışmam var derseniz düzeltiyorlar.
Mevcut hesabı bankaya gidip istisna belgesi ile istisna hesabıdır diye tanımlamanız yeterli. Tanımlama sonrası maliyeye de o ibanı bildirirseniz yine o hesaptan vergi kesilmeye başlar ve öyle devam edersiniz.
Dilekçede yer alacak belge seçin diyor ne koymamız lazım hocam