Dünyanın en görgüsüz ve gösteriş budalası insanları bizde. Ne avrupa ne abd ne de japonyada bizimki kadar üst model telefon kullanımı yok. Prn izlemek, saatlerce boş boş konuşmak, restoranda masaya koyup hava basmak için 50K üstü telefona para vermek de ne bileyim...