arkadaşlar bartında güvenebileceğim telefonumu yaptırabileceğim bir telefoncu arıyorum
telefonumda güncelleme doğrulanamadı hatası mevcuttu sonrasında apple desteği aradım onlarda güncellemeyi indirirken internetinizde hata oluşmuş efendim itunesi indirin bilgisayara telefonu bağlayın sıfırlayın dediler fakat bu güncelleme hatasından ötürü ekranda kılcal çizikleri 6-7 tane kırmızı ve şebeke gelmeme sorunu vardı güncellemeden ötürü dediler itunesi indirip telefonu sıfırlayın herşey düzelecektir dediler sabahtan beri 6-7 kere aradım şimdi servise göndermeniz lazım dediler bartın küçük şehir nereye gittiysem telefon 2 bin tl yapar tamiri 8 bin yapar diyen oldu telefon 4 bin çok zor yapar tamirini 6 bine yaparız diyorlar kimisi 2000 tl dedi verdim telefonu 3 gün oyaladı gittiğimde yapılmamış vakit kaybı 1000 tl ye yapanda 1 gün kalsın bakarız dedi çok sinir bozucu telefonsuzluk kötü işim olmadığı içinde tek gelirim youtube kanalı açıp satmaktı onuda açamıyorum hep işlerim yolunda gitmemeye başladı