Orada fiytlar çok uçurum farklı bazı mahallelerde de nedenini çözemedim. Zaten küçük bir yer konum o kadar fark edeceğini zannetmiyorum da bilen biri olsa orada yaşayan süper olurdu yine de sağolun.