Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam daha acı olan galiba nakit alanda pek yoktur orada heralde.

39$ * 36 ay iphone 16 pro max 512gb için.
İnek gibi sağıyorlar bizi. Burda 39 TL ye ne alınıyor.