Yakınınızı yedek sürücü olarak yazdırırsanız kullanabilir ama yan bi ücret alıyorlar bunun için eğer ücret vermeyelim derseniz de polis çevirmesine denk gelirse sorun olur. ücret farkıda yüksek ihtimalle webten kiralama farkıdır ama emin olmak için bence ofise gidin farktan bahsedin oradayken web'ten alırsınız. araçı da gidip siz alıyorsunuz