Merhaba dostlar
1 Mayıs gibi Adanada avisten 4 günlüğüne araç kiralayacağım kiraladığım aracı bir yakınım kullanabilir mi ? Bir sorun teşkil eder mi ?
bir de süreç nasıl işliyor internetten ödeme yaptığında 5000₺ olan ödeme ücreti ofiste ödeme yaparsan 7000₺ oluyor bunun sebebi nedir ? Biz ödemeyi yaptıktan sonra onlar mı aracı getirecek biz mi alacağız ?