Hocam bahsettıgınız olay şu oluyor adamlar zaten elınde ise ihale sunsunlar ama zaten benden hizmet bedeli alıp adıma alıcagı olayın ödemesi yapılı ilk sipariş veren önemli sonrası değil diye hatırlıyorum neyse en iyisi an ve an takip etmek
Hocam bizzat domain aldım. Dediğiniz olayda zaten bu tarz firmalar kazanmıyor. Ayrıca ödemeyi de önden almıyor. Bilginiz olsun iyi forumlar.