Ben vakit harcadığım şeyden sadece para değil, değer de kazanmak istiyorum. Para kazandırıp geçici olmaktansa emek verip 2 yıl sonra ondan para kazanmayı hedef olarak görürüm. Fakat artık ülkemizde ekonomi kötü olduğu için herkes kolay sıcak para peşinde koşuyor. Siz nasıl bir yol izliyorsunuz? Sizce nasıl bir yol izlemeliyiz? Tabi vakit almayacak sıcak para getirecek işler çok ayrı