Bende hergün saçımı yıkıyorum. Yoksa çok kötü yağ oluyor. Ne denediysem olmadı. Bende boş verdim yaz kış hergün yıkarım. Bir dönem toz sığır kolajeni kullandım. O dönem yağlanmam bitmişti.