okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail okuma oranı çok düşük hocam günümüzde bana göre , belki hata almıştır belki başka birşey olmuştur ödeme yapamıyordur , wp den oto mesaj gitse daha mantıklı geliyor kişisel düşüncem
Onun için şöyle bir şey yapmıştım hocam ben, panelde siparişler kısmını görebiliyoruz, oraya whatsapp iconu ekledim tıkladığında otomatik olarak https://api.whatsapp.com/send/?phone...r&app_absent=0 bunun gibi ödeme bekleyenler, siparişi tamamlanmayanlara yazıyorum direkt kişinin sipariş verirken girdiği telefonu ekliyor wa.me içine siparişi tamamlanmamışsa veya başka bir sorun varsa iki saat yazmaktan iyidir.