Faruk TURGUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayilerde ki oranlar tek mi olucak yoksa vade kart nakit gibi durumlar da farklı opsiyonlar olacak mı?
Bayiler için vereceğiniz destekler nelerdir?
Tüketicinin keyfi iadesi bayilerde mi kalıcak yoksa sizler mi alıcaksınız?

Merhaba detaylar için yazabilirsiniz.
Bayilerimiz ile ilk 3 çalışma peşin olarak yapılır bu süreçte firmalar birbirlerini tanırlar ve istenirse 4. siparişte vadeli olarak çalışmaya başlanır.
Yapılacak olan son kullanıcı iadelerinde satıcı iade politikası geçerli olacaktır ürün kullanılmamış, açılmamış ve yeniden satılabilir durumda ise bir sorun yaratmayacaktır.