Konu
B2B Bayilik %40 Komisyon.
20-04-2025, 19:54:17
#3
Farukturgut
Bayilerde ki oranlar tek mi olucak yoksa vade kart nakit gibi durumlar da farklı opsiyonlar olacak mı?
Bayiler için vereceğiniz destekler nelerdir?
Tüketicinin keyfi iadesi bayilerde mi kalıcak yoksa sizler mi alıcaksınız?