ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Header / Menü kısmı biraz daha iyi olabilir,
Mobilde logo fazla büyük duruyor,
evet logo biraz büyük görünüyor siz yazınca farkettim. teşekkürler yorumunuz için.

CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel görünüyor, elinize sağlık. Renkler, Silkroad’ı andırdı nedense.
Klasik mmorpg renklerini tercih ettim. Zamanında knight, metin2, sro oynadım neredeyse aynı renk paletleri