KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 gün fazla değil mi banyo için? Ben 2 günde bir yapıyorum. Aşağıdaki şampuan benim yağlanma sorununu kökten çözmüştü

rahat edebilmek açısından hocam yoksa 2 günde bir yapan bir insandım şampuan tavsiyesi için teşekkür ederim